Efektivita in-store marketingu – Bc. Gabriela Turková
Bc. Gabriela Turková
Bakalářská práce
Efektivita in-store marketingu
Efficiency of in-store marketing
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat problematikou in-store marketingu a hodnocením jeho efektivity. Hlavním cílem práce bude zjištění efektivity vybraných POS materiálů. V teoretické části je charakterizován in-store marketing jako součást marketingové komunikace. Důraz je kladen především na podporu prodeje, na psychické procesy spotřebitele a jakou roli hrají při rozhodování o nákupu, včetně modelů …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the issue of in-store marketing and evaluation of its effectiveness. The mail goal of the thesis is determining the effectiveness of selected Point of Sale (POS) materials and tools. In the theoretical part is characterized in-store marketing as a part of marketing communication. The focus is on sales promotion, consumer psychological processes and the role they play …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/plakf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2019
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
Karolína Pavlicová -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková