Bc. Monika Loudová

Master's thesis

Uplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojů ve firmě

Application of non-traditional marketing communication tools in company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace firmy PBL Liberec s. r. o., která provádí organizaci paintballových akcí. Cílem je navrhnout implementaci změn komunikační strategie firmy na základě analýzy a zhodnocení současných marketingových komunikačních aktivit. Pozornost je věnována především netradičním marketingovým komunikačním nástrojům a možnostem jejich uplatnění v …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with issue of marketing communication in the company PBL Liberec s. r. o. that carries out the organization of paintball events. The objective is to suggest the implementation of amendments in the communication strategy of the company based on the analysis and evaluation of the current marketing communication activities. Attention is paid especially to non-traditional marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zverejniť od: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Loudová, Monika. Uplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojů ve firmě. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN