Distanční vzdělávání v sociální pedagogice – Martina Drabantová
Martina Drabantová
Bakalářská práce
Distanční vzdělávání v sociální pedagogice
Distance Education in Social Pedagogy.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na distanční vzdělávání v sociální pedagogice. Teoretická část nás seznamuje s distančním vzděláváním a e-learningem. Přibližuje, jak tvořit studijní materiály a jaké jsou v distančním vzdělávání možnosti komunikace. Smíšený výzkum v praktické části zjišťuje možnosti (výhody a nevýhody implementace) distančního vzdělávání pro studenty oboru "Sociální pedagogika" na šesti …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the distance education in the social pedagogy. The theoretical part introduces the distance education and e-learning. The thesis shows how to create the learning materials and what are the possibilities of the communication in the distance education. Mixed research in the practical part evaluates the possibilities, advantages and disadvantages of the implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Drabantová, Martina. Distanční vzdělávání v sociální pedagogice. Brno, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Distanční vzdělávání sociálních pracovníků Profesním institutem na Jahodovce - Vyšší odborné škole sociálně právní
Petra Kolínská -
Použití sociální sítě Facebook v informálním učení u studentů distančního vzdělávání: porozumění a dopad
Martin DRLÍK -
Potenciál distančního vzdělávání na 1. stupni základní školy
Kateřina Koumarová -
Pomoc žákům se sociálním znevýhodněním v době distančního vzdělávání
Dagmar Reiterová -
Inkluzivní pedagogika jako edukační koncept
Libuše KYSLÍKOVÁ -
Adaptabilita studentů na e-learning
Jan Michalec -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
E-learning jako vzdělávací metoda studentů oboru Zdravotnický záchranář
Radka Červínková