Robert Čech

Diplomová práce

Analýza trhu cestovních kanceláří v ČR a nákupního chování zákazníků CK

Analysis of the Travel Agency Market in the Czech Republic and Purchasing Behavior of Customers CK
Anotace:
Hlavním cílem práce je návrh optimalizace nabídky zájezdů z hlediska přizpůsobení se nákupnímu chování zákazníků. Změna nákupního chování klientů bude interpretovat změny preferencí destinací, dopravy, stravy, ceny ale zejména informace, kdy a na jak dlouho klienti cestovních kanceláří nakupují dovolené a co je k tomu motivuje. V práci budou použity metody pozorování, dotazování, analýzy a komparace …více
Abstract:
The main aim of the thesis is a project of the optimalisation of the tour offer from the point of view of adoption to the shopping behaviour of the customers.The change of the shopping behaviour will interpret the change of preferences of destination, transportation, type of meal prices and especially information when a for how long clients of tour operators are buying holiday and what is their motivation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
  • Vedoucí: Martin Musil
  • Oponent: Pavel Švanda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57801