MULTINATIONAL CORPORATIONS IN THE CREATIVE INDUSTRIES AND SPECIFICS IN ITS MANAGEMENT – Yevhen Kharabuha
Yevhen Kharabuha
Master's thesis
MULTINATIONAL CORPORATIONS IN THE CREATIVE INDUSTRIES AND SPECIFICS IN ITS MANAGEMENT
NADNÁRODNÍ SPOLEČNOSTI V KREATIVNÍM PRŮMYSLU A SPECIFIKA JEJICH ŘÍZENÍ
Anotácia:
Téma práce je spojeno s řízením obchodních společností vykazujících činnost s mezinárodní působností. V dnešní době jsme svědky stále vzrůstající důležitosti kreativní ekonomiky, kterou dokládá vývoj podílu kreativní ekonomiky na světovém HDP, stejně tak jako vzrůstající důležitost kreativní ekonomiky vzhledem k zaměstnanosti, kde předpokládáme, že z důvodu postupu technického vývoje mohou některá …viacAbstract:
The topic of the paper is connected to management of the business units involved in multinational level of operations. Nowadays, we are witnessing a growing importance of the creative economy. It is expressed in its evolving contribution share to the world GDP as well as the increasing importance of creative economy as employer across different countries and wide range of its industries. It is accompanied …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedúci: Mikuláš Pichanič
- Oponent: Manuel Mayerhoffer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Problematika převodních cen vybrané nadnárodní společnosti
Lucie Pospíchalová -
Kreativní účetnictví
Dominik Kryštůfek -
Leadership a management - jak efektivně řídit za účelem dosahování výsledků
Tomáš Strela -
Key features of using Direct Marketing in bank sphere
Kambar Akylbayev -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Sergey Ioch -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova