Využití PPC reklam a remarketingu v digitálním marketingu – Kristýna Hanousková
Kristýna Hanousková
Bachelor's thesis
Využití PPC reklam a remarketingu v digitálním marketingu
Using PPC ads and remarketing in digital marketing
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Využítí PPC reklam a remarketingu v digitálním marketingu“ se zaměřuje na možnosti využití PPC (Pay-Per-Click) reklam a remarketingu jako nástroje pro online inzerci a oslovování potenciálních zákazníků prostřednictvím reklamních systémů pro vyhledávače i sociální sítě. Teoretická část práce poskytuje nastínění problematiky digitálního marketingu a jednotlivých marketingových …moreAbstract:
The bachelor thesis on the topic "Using PPC ads and remarketing in digital marketing" focuses on the possibilities of using PPC (Pay-Per-Click) ads and remarketing as a tool for online advertising and reaching potential customers through advertising systems for search engines and social networks. The theoretical part of the thesis provides an outline of digital marketing and individual marketing tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Reader: Ivana Hellerová, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANOUSKOVÁ, Kristýna. \textit{Využití PPC reklam a remarketingu v digitálním marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/oymjwk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Efektivita remarketingu v PPC kampaních
Pavel Pfauser -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights