Možnosti a meze propagační kreativity – Mgr. Andrea LEITNEROVÁ
Mgr. Andrea LEITNEROVÁ
Bakalářská práce
Možnosti a meze propagační kreativity
Possibilities and extends of promotional creativity
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o kreativitě jakožto fenoménu soudobé reklamy. V teoretické části jsou popsané historické aspekty vývoje kreativity, dále marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a konkrétně na televizní reklamu. Samostatná kapitola je věnována propagační kreativitě a omezujícím faktorům, které ji ovlivňují. V praktické části práce autorka analyzuje televizní spoty vybrané dle definovaných …víceAbstract:
The Bachelor{\crq}s work deals with creativity as a phenomenon of today{\crq}s advertising. In the theoretical part of the work there are historical aspects of trends in creativity, further mar-keting communications focused on advertising and specifically on advertising on TV. A separate chapter deals with promotional creativity and with circumstances that impact on it. In the practical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zveřejnit od: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4815
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEITNEROVÁ, Andrea. Možnosti a meze propagační kreativity. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Marie Chlistovská -
Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví
Jakub Kopáč -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
Zdeněk Vocásek -
Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti
Veronika Hrozová Kotoučová -
Marketingová komunikace poskytovatele gastronomických služeb Samuel's Burger
Bartoloměj Nevím -
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace
Johana Holubová -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová