Mgr. Andrea LEITNEROVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti a meze propagační kreativity
Possibilities and extends of promotional creativity
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o kreativitě jakožto fenoménu soudobé reklamy. V teoretické části jsou popsané historické aspekty vývoje kreativity, dále marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a konkrétně na televizní reklamu. Samostatná kapitola je věnována propagační kreativitě a omezujícím faktorům, které ji ovlivňují. V praktické části práce autorka analyzuje televizní spoty vybrané dle definovaných …moreAbstract:
The Bachelor{\crq}s work deals with creativity as a phenomenon of today{\crq}s advertising. In the theoretical part of the work there are historical aspects of trends in creativity, further mar-keting communications focused on advertising and specifically on advertising on TV. A separate chapter deals with promotional creativity and with circumstances that impact on it. In the practical part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Accessible from:: 11. 5. 2007
Identifier:
4815
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LEITNEROVÁ, Andrea. Možnosti a meze propagační kreativity. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Marie Chlistovská -
Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví
Jakub Kopáč -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
Zdeněk Vocásek -
Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti
Veronika Hrozová Kotoučová -
Marketingová komunikace poskytovatele gastronomických služeb Samuel's Burger
Bartoloměj Nevím -
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace
Johana Holubová -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová