Mgr. Andrea LEITNEROVÁ

Bachelor's thesis

Možnosti a meze propagační kreativity

Possibilities and extends of promotional creativity
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o kreativitě jakožto fenoménu soudobé reklamy. V teoretické části jsou popsané historické aspekty vývoje kreativity, dále marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a konkrétně na televizní reklamu. Samostatná kapitola je věnována propagační kreativitě a omezujícím faktorům, které ji ovlivňují. V praktické části práce autorka analyzuje televizní spoty vybrané dle definovaných …more
Abstract:
The Bachelor{\crq}s work deals with creativity as a phenomenon of today{\crq}s advertising. In the theoretical part of the work there are historical aspects of trends in creativity, further mar-keting communications focused on advertising and specifically on advertising on TV. A separate chapter deals with promotional creativity and with circumstances that impact on it. In the practical part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Accessible from:: 11. 5. 2007
Identifier: 4815

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LEITNEROVÁ, Andrea. Možnosti a meze propagační kreativity. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.