Použitelnost a UX z hlediska VR aplikací – Bc. Miroslav Brabec
Bc. Miroslav Brabec
Master's thesis
Použitelnost a UX z hlediska VR aplikací
Usability and UX in terms of VR applications
Anotácia:
Tato diplomová práce zkoumá uživatelské rozhraní v prostředí Virtuální reality (VR) z hlediska User Experience (UX) a použitelnosti. Cílem práce je analyzovat možnosti tvorby uživatelského rozhraní a na základě provedené analýzy následně vytvořit prototyp, který bude plně akceptován uživateli nejen z hlediska funkcionality, ale také UX. V teoretické části práce jsou uvedeny pojmy a principy, které …viacAbstract:
This thesis examines the user interface in Virtual Reality (VR) environments from a User Experience (UX) and usability perspective. The aim of the thesis is to analyze the possibilities of creating a user interface and then, based on the analysis, to create a prototype that will be entirely accepted by users not only in terms of functionality but also in terms of UX. In the theoretical part of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Benda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací aktivity v 3D virtuálním vzdělávacím prostředí (MUVE) se zaměřením na projekt VIAKISK (Virtuální akademický kampus informačních studií a knihovnictví) v sociálním virtuálním světě Second Life
Tomáš Bouda -
Geovizualizace v prostředí virtuální reality
František Holubec -
Uživatelské aspekty vyhledávání tras ve virtuální realitě
Hana Švedová -
Implementace prostředí interaktivní virtuální reality v 3D prostorové panoramatické aplikaci
Martin MACEČEK -
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek
Názov
Vložil
Vložené
Práva