Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy – Bc. Aneta Lázničková
Bc. Aneta Lázničková
Diplomová práce
Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy
Entry of company for practical support to gastronomy on foreign markets
Anotace:
Diplomová práce pojednává o kulturních rozdílech v marketingu, jednání a prodeji. Následně je analyzována oblast Střední Ameriky a Karibských ostrovů a jejich potenciál pro vstup společnosti jako je Gastro Communications na tamní trh. Dále je analyzována možnost propojení spolupráce místní české komunity s českým projektem Gastro Communications. Z marketingového hlediska je řešena příprava vstupu na …víceAbstract:
The diploma thesis deals with cultural differences in marketing, negotiation and sales. Afterwards, the region of Central America and the Caribbean Islands and their potential for entry of a company such as Gastro Communications into the local market is analysed. Subsequently, the possibility of connecting the cooperation of the local Czech community with the Czech project Gastro Communications is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/zk1ng/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LÁZNIČKOVÁ, Aneta. \textit{Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/oyonqf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Komparace vybraných gastro festivalů a návrh marketingové strategie
Magdalena Knytlová -
Rozvoj značky a marketingové komunikace ve vybraném gastro zařízení
Denisa Bozsokiová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Eva Pavlíková -
Komplexní marketingová strategie podniku
Petra Steinová -
Marketingová komunikační strategie vybrané společnosti
Karolína PICKOVÁ -
Strategický management ve společnosti JU TURN Gastro s.r.o.
Jiří Dipolt -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club
Lukáš Konvičný