Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy – Bc. Aneta Lázničková
Bc. Aneta Lázničková
Master's thesis
Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy
Entry of company for practical support to gastronomy on foreign markets
Abstract:
Diplomová práce pojednává o kulturních rozdílech v marketingu, jednání a prodeji. Následně je analyzována oblast Střední Ameriky a Karibských ostrovů a jejich potenciál pro vstup společnosti jako je Gastro Communications na tamní trh. Dále je analyzována možnost propojení spolupráce místní české komunity s českým projektem Gastro Communications. Z marketingového hlediska je řešena příprava vstupu na …moreAbstract:
The diploma thesis deals with cultural differences in marketing, negotiation and sales. Afterwards, the region of Central America and the Caribbean Islands and their potential for entry of a company such as Gastro Communications into the local market is analysed. Subsequently, the possibility of connecting the cooperation of the local Czech community with the Czech project Gastro Communications is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/zk1ng/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Komparace vybraných gastro festivalů a návrh marketingové strategie
Magdalena Knytlová -
Rozvoj značky a marketingové komunikace ve vybraném gastro zařízení
Denisa Bozsokiová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Eva Pavlíková -
Komplexní marketingová strategie podniku
Petra Steinová -
Marketingová komunikační strategie vybrané společnosti
Karolína PICKOVÁ -
Strategický management ve společnosti JU TURN Gastro s.r.o.
Jiří Dipolt -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club
Lukáš Konvičný