Bc. Aneta Lázničková

Master's thesis

Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy

Entry of company for practical support to gastronomy on foreign markets
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o kulturních rozdílech v marketingu, jednání a prodeji. Následně je analyzována oblast Střední Ameriky a Karibských ostrovů a jejich potenciál pro vstup společnosti jako je Gastro Communications na tamní trh. Dále je analyzována možnost propojení spolupráce místní české komunity s českým projektem Gastro Communications. Z marketingového hlediska je řešena příprava vstupu na …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with cultural differences in marketing, negotiation and sales. Afterwards, the region of Central America and the Caribbean Islands and their potential for entry of a company such as Gastro Communications into the local market is analysed. Subsequently, the possibility of connecting the cooperation of the local Czech community with the Czech project Gastro Communications is …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/zk1ng/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry