Pedagogicko-psychologické poradenství ve školské praxi k problematice drogové dependence – Dominika PALUŘÍKOVÁ
Dominika PALUŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Pedagogicko-psychologické poradenství ve školské praxi k problematice drogové dependence
Pedagogical-psychological counseling in school practice on the issue of drug addiction
Anotace:
Cílem bakalářská práce je popsat pedagogicko-psychologické poradenství ve školské praxi u žáků s problematikou drogové dependence. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá drogami a drogovou dependencí, pedagogicko-psychologickým poradenstvím a také školou a školskými zařízeními. Praktická část se zaměřuje na instituce pedagogicko-psychologického poradenství a jejich …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is describe of the pedagogical-psychological counselling in school practice towards drug dependence. The thesis contains a theoretical part and a practical part. The theoretical part deals with drugs and drug dependence, the pedagogical-psychological counselling and with school and school facilities. The practical part is focused on the institutions of pedagogical-psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALUŘÍKOVÁ, Dominika. Pedagogicko-psychologické poradenství ve školské praxi k problematice drogové dependence. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace potřeb u klientů pedagogicko-psychologické poradny
Petra Šebková -
Problematika doporučení vyšetření v pedagogicko - psychologické poradně z pohledu rodičů
Markéta PILEČKOVÁ -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Činnost a financování pedagogicko-psychologických poraden
Jana Štrublová -
Prevencia syndrómu vyhorenia sociálnych pedagógov v pedagogicko-psychologických poradniach
Adela Zruttová -
Pedagogicko-psychologická poradna v kontextu speciální pedagogiky
Jana DREISEITELOVÁ -
Spolupráce střední odborné školy s pedagogicko-psychologickou poradnou a speciálním pedagogickým centrem
Martina Ondrová -
Alternativní terapie v pedagogicko-psychologickém poradenství
Jitka Haklová