Lucie Stejskalová
Bakalářská práce
Prodává obal či obsah?
Sells Packing of Products or Content?
Anotace:
Práce analyzuje vybrané problémy obalové techniky a marketingu. Je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány vybrané relevantní pojmy, které slouží jako základ pro praktickou část. V praktické části jsou popsána a interpretována data z průzkumu provedeného na dvou odlišných výzkumných vzorcích. V závěru jsou data z obou souborů srovnána a opět interpretována, jsou připojena …víceAbstract:
The Bachelor thesis analyse selected issues of a packaging technology and marketing. It includes theoretical and practical part. The theoretical part describes relevant selected terms and serves as a base for the practical part. The practical part describes and interprets data from a survey which was carry out on two different research samples. The summary includes data from both groups which are compared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24096
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2011
- Vedoucí: Oldřich Syrovátka
- Oponent: Jitka Nesnídalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24096
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
David Joura -
Sledování obsahu ftalátů v obalech a jejich migrace z obalů do masných výrobků
Eva Musilová -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Populism, political change and voter behaviour in France and Spain
Pablo Ribera Payá