Bc. Martina Valentová
Master's thesis
Přímý prodej a marketingová komunikace
Direct sale and marketing communication
Abstract:
Práce předkládá v teoretické části přehled základních termínů marketingu, přímého prodeje, komunikačního mixu a marketingové komunikace. V rámci přímého prodeje jsou dále rozvedeny například metody oslovování zákazníků, nástroje k tomu používané nebo výcvik a odměňování prodejců. Praktická část pak nabízí základní informace o nejznámějších firmách osobního prodeje a dotazník, který ukazuje na 100 respondentech …moreAbstract:
This work presenting in theoretical part summary of basic marketing dates, direct selling, communication mix and marketing communication. In the framework of direct selling are furtherexpanded for example methods for addresing of customers, implements using for this or training and remuneration of sellers. Practical part then offer basic informations about the best-known companies of direct selling …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kztjd/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Multi-level marketing
Natalya Ivanova -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Andrej Čatajský -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Logistika a marketing ve vybrané firmě – rozbor kompetencií těchto dvou podnikových subsystémů
Nikola Filipová