Bc. Lucie Minksová

Diplomová práce

Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje

Consumer competition in marketing sales promotions
Anotace:
Tato práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi v rámci marketingové podpory prodeje. V teoretické části jsou uvedeny základní poznatky o této problematice a na jejich základě je v další části zpracován návrh spotřebitelské soutěže. Dále se zabývá podporou prodeje, jednotlivými typy soutěží a odpovídající právní úpravou. V praktické části je charakterizována společnost La Bohéme Café. Následně je pro …více
Abstract:
This thesis focuses on consumer competitions within the frame of marketing sales promotion. The theoretical part provides the fundamental knowledge about this issue, and on its basis a costumer competition is proposed. It also deals with sales promotion, examines all types of consumer competitions as well as relevant legal regulations. In the practical part, the business entity of La Bohéme Café is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní