Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje – Bc. Lucie Minksová
Bc. Lucie Minksová
Master's thesis
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Consumer competition in marketing sales promotions
Abstract:
Tato práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi v rámci marketingové podpory prodeje. V teoretické části jsou uvedeny základní poznatky o této problematice a na jejich základě je v další části zpracován návrh spotřebitelské soutěže. Dále se zabývá podporou prodeje, jednotlivými typy soutěží a odpovídající právní úpravou. V praktické části je charakterizována společnost La Bohéme Café. Následně je pro …moreAbstract:
This thesis focuses on consumer competitions within the frame of marketing sales promotion. The theoretical part provides the fundamental knowledge about this issue, and on its basis a costumer competition is proposed. It also deals with sales promotion, examines all types of consumer competitions as well as relevant legal regulations. In the practical part, the business entity of La Bohéme Café is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hvssj/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2017
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketing vybrané společnosti
Radek Šnajdr -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Monika Slavíková -
Podpora prodeje vybraného produktu
Štěpánka Tůmová