Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň – Ing. Michal Poláček
Ing. Michal Poláček
Bakalářská práce
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Media selection criteria for advertising campaign
Anotace:
Práce je zaměřena na kritéria výběru médií pro reklamní kampaň. Podrobně pojednává o médiích, reklamě a reklamní kampani. Popisuje jednotlivá média, posuzuje jejich vzájemnou propojenost a vhodnost pro tu či onu reklamní kampaň a uvádí jejich klady a zápory. Zároveň se zaměřuje na konkrétní reklamní kampaň, která proběhla v České republice. Následuje komplexní zhodnocení této kampaně a posouzení výsledného …víceAbstract:
Thesis is focused on media selection criteria for advertising campaign. Media, advertising and advertising campaign are dealt in detail. It describes particular media, assesses their mutual connection and suitability for advertising campaign and show their assets and negatives. It focuses on concrete advertising campaign, which passed in the Czech Republic. Finally, it evaluates this campaign and looks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ctkkq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
"Guys for Themselves": A Textual Analysis of the Staropramen Advertising Campaign
Monika Jančová -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
Lucie Hromasová