Problematika reklamačního řízení vybrané společnosti – Petra Tesarčíková
Petra Tesarčíková
Bakalářská práce
Problematika reklamačního řízení vybrané společnosti
Problems of Complaints Procedure in Selected Company
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je analýza reklamačního řízení jedné z poboček společnosti včetně identifikace oblastí k možnému zlepšení. Práce byla zpracována ve společnosti CANIS SAFETY a. s., která se zabývá výrobou a prodejem ochranných pracovních oděvů a doplňků. Celá práce se konkrétně zaměřuje na procesy týkající se reklamací. V úvodní, teoretické části je uvedeno stručné představení společnosti a …víceAbstract:
The bachelor thesis aims at the analysis of the complaint management including identification of areas for possible improvement of one of the company branches. The work has been done at CANIS SAFETY a. s. which deals with the production and sale of protective work clothes and accessories. The whole work focuses specifically on complaints processes. The theoretical part presents a brief introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119425
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Kamila Janovská
- Oponent: Barbora Cardová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TESARČÍKOVÁ, Petra. \textit{Problematika reklamačního řízení vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/oz47qw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Management of Complaint Handling Process in a Manufacturing Company
Karolína Tančiboková -
Analýza procesu řízení reklamací na dodávky do závodů ŠKODA AUTO a.s. v zahraničí
David Křupka -
Kasační stížnost a řízení o ní
Jana Čábelková -
Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci
Pavel Tesař -
Racionalizace procesu reklamačního řízení s využitím komerčního SW ve vybrané organizaci
Michal Matyi -
Odpovědnost za vady díla dle OZ a ObZ
Jan Palán -
Kupní smlouva se zaměřením na vady zboží
Lukáš Bílek