Teaching English through Musical Songs – Bc. Lucie Čechová
Bc. Lucie Čechová
Bakalářská práce
Teaching English through Musical Songs
Teaching English through Musical Songs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím muzikálových písní ve výuce anglického jazyka se zaměřením na diskusi a kritické myšlení žáků. Cílem této práce je prozkoumat oblast využití muzikálových písní ve výuce anglického jazyka pro vytvoření sady plánů hodin věnovaných dějové linii vybrané muzikálové písně. Bakalářská práce je věnována teenagerům, neboť právě tato je cílovou skupinou autorova studia. Teoretická …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is making use of songs from musicals in teaching English with discussion and critical thinking being the preferred methods. The thesis aims at studying the use of songs from musicals in teaching English as a tool to establish a set of lesson plans dedicated to the storyline behind the musical of choice. The thesis is targeting at teenagers as they are the core group …víceKeywords
teaching English learning English music musical song English songs teenage English learners elementary school quantitative research discussion in English lessons výuka anglického jazyka studium anglického jazyka hudba muzikálové skladby anglické písně dospívající studenti angličtiny základní škola kvantitativní výzkum diskuse v hodinách anglického jazyka
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/znw9k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Suchý
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Diskuse v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Monika ŠMERÁKOVÁ -
Diskuse v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Monika ŠMERÁKOVÁ -
Užití populární literatury a literatury pro dospívající ve výuce anglického jazyka
Mario POKORNÝ -
Dramatický workshop ve výuce anglického jazyka
Natálie Janíčková -
Implementing Online Discussion Forums at Secondary School Level
Naďa Šabartová -
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
The comparison of teacher’s usage of the mother tongue and English language in English lessons
Dana Ševčíková -
The influence of listening to music in English lessons on students' pronunciation
Pavlína Jobánková