Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci. – Patrik Vališ
Patrik Vališ
Bachelor's thesis
Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.
Usability analysis of social networks for marketing in a selected organization.
Abstract:
Bakalářská práce "Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci" se zaměřuje na použitelnost sociálních sítí pro marketing. V práci jsou popsány a definovány funkční požadavky na vybraný typ sociální sítě a její implementaci v konkrétním podniku. Popis a charakteristika vybrané organizace s cíli, kterých by chtěl dosáhnout. Pomocí navržených metodik řešení problematiky a …moreAbstract:
The bachelor thesis "Usability analysis of social networks for marketing in a selected organization" focuses on the applicability of social networks for marketing. The thesis describes and defines the functional requirements for the selected type of social network and its implementation in a specific company. Furthermore, there is the description and characteristics of the selected organization with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Panuš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALIŠ, Patrik. \textit{Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ozdgxx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vališ, Patrik. Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Internet věcí v předsériové logistice průmyslového podniku
Filip Karlovský -
Strategická analýza společnosti Internet Mall, a.s.
Jindřich Pospíšil -
Internet v malé firmě – analýza praktických poznatků
Jan Zháněl