Subjektivní vnímání faktorů ovlivňujících profesní vývoj začínajících učitelů (výzkumná sonda) – Bc. Petra Hliněnská
Bc. Petra Hliněnská
Diplomová práce
Subjektivní vnímání faktorů ovlivňujících profesní vývoj začínajících učitelů (výzkumná sonda)
The subjective perception of elements influencing a professional development of beginning teachers
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zaměřit se na faktory, které ovlivňují začínající učitele na počátku jejich profesního vývoje. Teoretická část práce se zaměřuje na klíčové oblasti problematiky profesního vývoje, jako jsou příprava budoucích učitelů, fáze začínajícího učitele, etapa vstupu do pracovního procesu a obtíže, se kterými se začínající učitelé setkávají. Empirická část diplomové práce je zaměřena …víceAbstract:
The present thesis' objective is to focus on the circumstances which affect recently graduated teachers (starting, beginning teachers) at the very beginning of their career development. The theoretical part of this thesis is focused on consequential spheres of teacher´s profesional development for example training of future teachers, phase of starting teacher and the initial phase of their entrance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yftap/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Professional development of English teachers
Lucie Ondrová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
Bisola Christiana ADELEKE -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Professional Development of Beginning Psychotherapists Trained in Gestalt Therapy, CBT and Psychodynamic Therapy
Lenka Maruniaková -
Taking Up Teacher Development Opportunities
Jana Leblochová -
Influence of personal therapy on psychotherapists‘ professional development: Qualitative meta-analysis
Ester Danelová