Bc. Petra Hliněnská

Diplomová práce

Subjektivní vnímání faktorů ovlivňujících profesní vývoj začínajících učitelů (výzkumná sonda)

The subjective perception of elements influencing a professional development of beginning teachers
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zaměřit se na faktory, které ovlivňují začínající učitele na počátku jejich profesního vývoje. Teoretická část práce se zaměřuje na klíčové oblasti problematiky profesního vývoje, jako jsou příprava budoucích učitelů, fáze začínajícího učitele, etapa vstupu do pracovního procesu a obtíže, se kterými se začínající učitelé setkávají. Empirická část diplomové práce je zaměřena …více
Abstract:
The present thesis' objective is to focus on the circumstances which affect recently graduated teachers (starting, beginning teachers) at the very beginning of their career development. The theoretical part of this thesis is focused on consequential spheres of teacher´s profesional development for example training of future teachers, phase of starting teacher and the initial phase of their entrance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta