Ekonomické aspekty sportovní akce – Bc. Jiří Ovčačík
Bc. Jiří Ovčačík
Bachelor's thesis
Ekonomické aspekty sportovní akce
Economic aspects of sporting events
Anotácia:
Celá bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Úvodní teoretická část se zabývá teoretickými předpoklady zvládnutí a organizování sportovní akce a rozborem jednotlivých teoretických pojmů z odborné literatury se zaměřením na sportovní management, sportovní akci a manažerskou úlohu. Druhá část se zabývá poznatky vycházející z teoretické části a jejich aplikováním na konkrétní sportovní akci mezinárodního …viacAbstract:
The whole thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with the theoretical assumptions of managing and organizing sports events and analysis of the various theoretical concepts from the literature with a focus on sports management, sports event and managerial role. The second part deals with findings based on the theoretical part and applying them to specific sports event of international …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s2s9u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
- Vedúci: Mgr. Adam Blažek
- Oponent: Ing. Jana Nová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Práce na příbuzné téma
-
Management sportovní organizace
Jaroslav Volmut -
Ekonomické a právní aspekty vrcholové sportovní akce
Adam Blažek -
Ekonomické a organizační aspekty mezinárodní sportovní akce
Martina DUNDROVÁ -
Manažerské aspekty mezinárodního tenisového turnaje vozíčkářů
Jiří Pačes -
Příprava a organizace sportovní akce
Jakub Vrbka -
Marketingová komunikace golfového turnaje Czech Masters
Antonín Vajcík -
Návrh komunikační strategie společnosti Golf Time Media s.r.o.
Dominika Rozmajzlová -
Marketingová strategie společnosti GOLF RESORT Karlovy Vary a.s.
Lucie SAILEROVÁ