Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization – Aneta Bencová
Aneta Bencová
Diplomová práce
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit využití psychologie reklamy ve firemní strategii a na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření užšího segmentu obyvatel České republiky navrhnout zlepšení a konkrétní reklamní kampaň, která by mohla pomoci ke zlepšení propagace podniku. Teoretická část bude zaměřena na popis koncepce tvorby reklamy, účel reklamy a její vliv na spotřebitele. Praktická část …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the use of advertising psychology in corporate strategy and based on the findings of a questionnaire survey of the general public to propose improvements and a specific advertising campaign that could help improve business promotion. The theoretical part will focus on the description of the concept of advertising, the purpose of advertising and its impact on consum …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ozn4pj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENCOVÁ, Aneta. \textit{Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ozn4pj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Řízení rozvojových projektů
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Financial Management for Business Success of Company
Huimin Cheng -
Success Factors Functional Familiarity - An Analysis of German MDAX Companies
Yannick Tobias Jerusalem -
Case study the Waltons family business - factors success for transgenerational handover
Xinyu Hou -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov -
The role of the banking sector in the success or failure of large companies in Europe and North America
Daniyar Kunakov -
Success Factors in Latin America Startup Ecosystems
Mitzila Aleida Bringas Anderson