Virální a online marketing z hlediska etiky propagace a jeho aplikace v sektoru neziskových organizací – Mgr. Michal DOLEŽEL
Mgr. Michal DOLEŽEL
Master's thesis
Virální a online marketing z hlediska etiky propagace a jeho aplikace v sektoru neziskových organizací
Ethic Code of Viral and Online Marketing and Utilization in NGO sector
Anotácia:
V diplomové práci se zaměřuji na fenomén a mechanismy virálního marketingu, jeho etické problematiku a využití v segmentu neziskových organizací. V analytické části se zabývám online virálním marketingem v kontextu celé problematiky firemní komunikace a popsáním teoretických principů fungování virálního šíření. Praktická část obsahuje popis potřebných online nástrojů a data z kvalitativního výzkumu …viacAbstract:
My thesis focuses on viral marketing mechanisms and principles with emphasis on ethical issue and use in NGO segment. Analytical chapters deals with viral marketing as a part of whole corporate communication and theoretically describes principles of viral proliferation. Practical part contents description of useful resources and output data from my qualitative research. In project part I determine …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10596
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEŽEL, Michal. \textit{Virální a online marketing z hlediska etiky propagace a jeho aplikace v sektoru neziskových organizací}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ozuv1n/.
Jak správně citovat práci
DOLEŽEL, Michal. Virální a online marketing z hlediska etiky propagace a jeho aplikace v sektoru neziskových organizací. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění nových trendů marketingové komunikace na sociálních sítích u neziskové organizace
Lukáš VOJÁČEK -
Úspěšné virální video pro neziskovou organizaci v ČR
Stanislav Adámek -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam