Možnosti využití arteterapie jako volnočasové aktivity u dětí s postižením – Bc. Eva Přibylová
Bc. Eva Přibylová
Bachelor's thesis
Možnosti využití arteterapie jako volnočasové aktivity u dětí s postižením
The possibilities of art-therapy as a free time activity of children with special needs
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá výtvarnými činnostmi u dětí s tělesným a mentálním postižením. Práce je rozdělena do tří částí. První dvě se zabývají teoretickými východisky, jako jsou charakteristika tělesného a mentálního postižením, odlišnostmi vývoje dětí s postižením, vývojem kresby, dále samotnou artererapií, jejími druhy, metodami a cíli. Třetí výzkumná část je zaměřena na pozorování změn motorických …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with art activities of children with physical and mental disabilities. The thesis is divided into three chapters. The first two concentrate on theoretical aspects such as characteristics of physical and mental handicap, differences in development of disabled children, development of children´s drawing then art therapy itself, its forms, methods and targets. The third research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yhoqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Diferenciace ontogeneze kresby osob s mentálním postižením a intaktních jedinců
Michaela ONDROUŠKOVÁ -
ÚROVEŇ KRESBY U MENTÁLNĚ RETARDOVANÝCH JEDINCŮ
Barbora HAŠKOVÁ -
Vývoj kresby a malby u dětí s lehkým mentálním postižením.
Jitka LUKÁŠOVÁ -
Kresba u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Alena FRYCOVÁ -
Jemná motorika a grafomotorika u žáka se souběžným postižením více vadami v edukačním procesu
Marcela Šedivá -
Otázka rizik při využití arteterapie v hodinách estetické výchovy
Marie Nováková -
Aplikace arteterapie u studentů gymnázia
Šárka Konečná