Možnosti marketingové orientace na trhu okružních plaveb – Liliana Kružíková
Liliana Kružíková
Diplomová práce
Možnosti marketingové orientace na trhu okružních plaveb
Options of marketing orientation on the cruise ship market
Anotace:
Diplomová práce na téma Možnosti marketingové orientace na trhu okružních plaveb se zabývá problematikou okružních plaveb. Cílem této práce je zhodnotit možnosti marketingové orientace na trhu okružních plaveb v ČR. První část práce slouží k seznámení se s touto problematikou. Další část je věnována specifikům marketingu okružních plaveb a to především v rámci marketingové komunikace. Je zde zmíněn …víceAbstract:
Diploma thesis on options of marketing orientation on the cruise ship market focuses mainly on issue of cruise market. The main goal of this work is to evaluate the possibility of marketing orientation in the market for cruises in Czech Republic. The first part is an introduction to this specific issue of cruiseship market. Another section of this thesis is devoted to the specifics of marketing cruises …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39030
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Kateřina Mundilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39030
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti marketingové orientace Lobkowiczkého paláce
Kateřina Karešová -
Možnosti marketingové orientace kavárenských řetězců v ČR z hlediska očekávaní zákazníků a nabízených služeb kavárenského odvětví
Maxim Panfilov -
Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize
Jan Heřmánek -
Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize
Dan Průša -
Možnosti marketingové orientace společnosti Euresis s. r. o.
Eliška Rokytová