Jan Stibořík
Bakalářská práce
Sportovní sponzoring
Sports Sponsorship
Anotace:
Hlavní myšlenkou této bakalářské práce je popsat oblast sportovního sponzoringu. Konkrétně ve sféře golfu pomocí analýzy Golfového Clubu Olomouc. V této práci bude rozebrána problematika sponzoru (partnerů) a klubů, které jsou sponzorovány. Dílčím cílem je popsat způsoby sponzoringu a moţnosti získání dotací z rozpočtu Olomouckého kraje.Abstract:
The main idea of the bachelor thesis is to describe the area of sports sponsorship. Specifically in the realm of golf by analyzing a Golf Club in Olomouc. This thesis will analyze the problem of sponsors (partners) and clubs that are sponsored. A sub-goal is to describe possibilities of fundings by Olomoucký kraj.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stibořík, Jan. Sportovní sponzoring. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza současného stavu Golf & Country Club Svobodné Hamry
Michal RYCHLÝ -
Návrh koncepce strategického rozvoje Golf Club Prostějov
Jakub ŠVANDERA -
Marketing a sponzoring ve sportovním odvětví“,
Martin Poludvorný -
Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu
Eduard Pitka
Název
Vložil
Vloženo
Práva