Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu – Bc. Ladislav Kremlička
Bc. Ladislav Kremlička
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in selected company in the business sector
Abstract:
Abstrakt Základním tématem této bakalářské práce je „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu“. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na podporu prodeje, její definici a historii. Dále pak na význam podpory prodeje se zaměřením na cílové skupiny a začlenění podpory prodeje do komunikačního mixu. Je zde …moreAbstract:
Abstract The main theme of this thesis is "The sales promotion as a tool of an integrated marketing communication in a selected company in the commercial sector. " The thesis is divided into a theoretical part and a practical part .The theoretical part focuses on a sales promotion, its definition and its history. Then, the importance of sales promotion focused on target groups and the inclusion of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/onwmo/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREMLIČKA, Ladislav. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/p0g2zt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
Tereza Pidrmanová -
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
Petra Lesáková -
Marketing sportu - projekt promotion profesionálního sportovce
Eva Zeithamlová -
Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru
Zarina Aitmambetova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
Martina Jelínková -
Rozšíření sales promotion značky ZetSet
Petra Pastorčáková