Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu – Bc. Ladislav Kremlička
Bc. Ladislav Kremlička
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in selected company in the business sector
Anotace:
Abstrakt Základním tématem této bakalářské práce je „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu“. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na podporu prodeje, její definici a historii. Dále pak na význam podpory prodeje se zaměřením na cílové skupiny a začlenění podpory prodeje do komunikačního mixu. Je zde …víceAbstract:
Abstract The main theme of this thesis is "The sales promotion as a tool of an integrated marketing communication in a selected company in the commercial sector. " The thesis is divided into a theoretical part and a practical part .The theoretical part focuses on a sales promotion, its definition and its history. Then, the importance of sales promotion focused on target groups and the inclusion of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/onwmo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREMLIČKA, Ladislav. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/p0g2zt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
Tereza Pidrmanová -
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
Petra Lesáková -
Marketing sportu - projekt promotion profesionálního sportovce
Eva Zeithamlová -
Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru
Zarina Aitmambetova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
Martina Jelínková -
Rozšíření sales promotion značky ZetSet
Petra Pastorčáková