Online marketingová strategie vybrané firmy – Zdeněk Fogl
Zdeněk Fogl
Bakalářská práce
Online marketingová strategie vybrané firmy
Online marketing strategy of selected company
Anotace:
Hlavním cílem práce je zhodnocení online kampaně, která je spjata s jednou z produktových řad firmy LEGO Group zvanou LEGO DUPLO. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje prostředí internetu v ČR a výhodám online reklamy jako celku. Druhá kapitola charakterizuje společnost LEGO Group, produktovou řadu LEGO DUPLO a její specifika z hlediska cílových skupin a online marketingové komunikace …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to appraise online campaign, which is associated with one of the product lines of the company LEGO Group called LEGO DUPLO. The work is divided into four chapters. The first chapter is dedicated to the Internet environment in Czech Republic and the benefits of online advertising. The second chapter describes the LEGO Group corporation, DUPLO product line and its …víceKlíčová slova
LEGO Group online kampaň Marketingová strategie e-mail marketing PR SEO PPC display reklama
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42231
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42231
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Online marketingová strategie pro Rio Mare
Hoang Anh Le -
Marketingová strategie firmy
Martin Rajnoha -
Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu
Václav Krátký -
Návrh online marketingové komunikační strategie
Michal Kopecký -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova