Bc. Václav Krátký

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu

Proposal of a marketing strategy via the Internet
Anotace:
Online marketing je v současné době klíčovou součástí prakticky každého marketingového plánu. Díky možnostem měření a cílení může být při zvolení správného přístupu v mnohých ohledech výrazně efektivnější než marketing klasický. V některých případech tak může být celá strategie postavena pouze na online marketingu. Tato práce se zabývá možnými přístupy k online marketingovým strategiím a využitím jednotlivých …více
Abstract:
Online marketing is a key element of almost every marketing plan recently. Thanks to the targeting and measurement capabilities the online marketing can be even more efficient than regular marketing when the right approach is selected. In some cases the whole strategy can be built on the online marketing. This thesis describes possible approaches to the online marketing strategy and use of online tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace