Sociální sítě a jejich využívání politickými stranami jako nástroje politické komunikace – Bc. Jan Hlava
Bc. Jan Hlava
Bakalářská práce
Sociální sítě a jejich využívání politickými stranami jako nástroje politické komunikace
Social networking sites and their use by political parties as instrument of political communication
Anotace:
Práce se věnuje problematice sociálních sítí a jejich využití jakožto nástroje politické komunikace a politického marketingu. Cílem práce je především analyzovat, jak v současné době politické strany používají sociální sítě a které sociální sítě využívají. Text pracuje s výzkumnou bází tvořenou šesti politickými stranami zastoupených v parlamentu a trojicí sociálních sítí, kterou tvoří Youtube, Facebook …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of social networking sites as a mean of political comunication and marketing. The aim of the project is to analyze which social networks are used by the political parties and the way they are used. The research base of this thesis consists of six parliamentary political parties and the three most important social networking sites Youtube, Facebook and Twitter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j9g71/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2010
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Eva Kneblová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Politika, diplomacie, písemnosti. Komunikace mezi císařským dvorem a Mantovou v letech 1378–1437
Ondřej Schmidt -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý