Michael Brabec

Bakalářská práce

Strategická analýza Hyundai Motor Czech s.r.o.

Strategic analysis of Hyundai Motor Czech s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na provedení strategické analýzy společnosti Hyundai Motor Czech, předního prodejce vozů korejské značky Hyundai na českém trhu s automobily. Cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky společnosti, analyzovat externí prostředí a navrhnout strategická doporučení pro její budoucí rozvoj. Práce používá známé metody a nástroje strategické analýzy, které jsou dopodrobna …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on conducting a strategic analysis of Hyundai Motor Czech, a leading dealer of Korean brand Hyundai cars in the Czech automobile market. The aim of the thesis is to identify the company's strengths and weaknesses, analyze the external environment, and propose strategic recommendations for its future development. The thesis utilizes well-known methods and tools of strategic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Natálie Bruder Badie
  • Oponent: Ladislav Tyll

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93384

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management