Michael Brabec

Bachelor's thesis

Strategická analýza Hyundai Motor Czech s.r.o.

Strategic analysis of Hyundai Motor Czech s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na provedení strategické analýzy společnosti Hyundai Motor Czech, předního prodejce vozů korejské značky Hyundai na českém trhu s automobily. Cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky společnosti, analyzovat externí prostředí a navrhnout strategická doporučení pro její budoucí rozvoj. Práce používá známé metody a nástroje strategické analýzy, které jsou dopodrobna …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on conducting a strategic analysis of Hyundai Motor Czech, a leading dealer of Korean brand Hyundai cars in the Czech automobile market. The aim of the thesis is to identify the company's strengths and weaknesses, analyze the external environment, and propose strategic recommendations for its future development. The thesis utilizes well-known methods and tools of strategic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: Natálie Bruder Badie
  • Reader: Ladislav Tyll

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93384

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management