Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu West Duo – Bc. Kristýna Koubová
Bc. Kristýna Koubová
Bachelor's thesis
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu West Duo
Analysis of communication role in separate stages of West Duo product life cycle
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu životního cyklu produktu s důrazem na úlohu marketingové komunikace v jeho jednotlivých etapách. V teoretické části jsou popsány důležité termíny z oblasti marketingové komunikace a jejich funkce. Dále se pak pojednává o samotném životním cyklu produktu a jeho jednotlivých fázích. Praktická část je věnována analýze konkrétního produktu West Duo společnosti …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis of the product life cycle with emphasis on the role of marketing communication in its various stages. In the theoretical section are explained important terms of marketing communications and their functions. It then discusses the actual product life cycle and its phases. The practical part is devoted to the analysis of a specific product West Duo which is produced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u7l7x/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUBOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu West Duo}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/p1fe85/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Ulzhalgas Ordabek -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková