Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu West Duo – Bc. Kristýna Koubová
Bc. Kristýna Koubová
Bachelor's thesis
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu West Duo
Analysis of communication role in separate stages of West Duo product life cycle
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu životního cyklu produktu s důrazem na úlohu marketingové komunikace v jeho jednotlivých etapách. V teoretické části jsou popsány důležité termíny z oblasti marketingové komunikace a jejich funkce. Dále se pak pojednává o samotném životním cyklu produktu a jeho jednotlivých fázích. Praktická část je věnována analýze konkrétního produktu West Duo společnosti …viacAbstract:
This thesis focuses on the analysis of the product life cycle with emphasis on the role of marketing communication in its various stages. In the theoretical section are explained important terms of marketing communications and their functions. It then discusses the actual product life cycle and its phases. The practical part is devoted to the analysis of a specific product West Duo which is produced …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u7l7x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Ulzhalgas Ordabek -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková