Význam sebehodnocení žáků ve výuce na 1. stupni ZŠ – Vendula FORMANOVÁ
Vendula FORMANOVÁ
Diplomová práce
Význam sebehodnocení žáků ve výuce na 1. stupni ZŠ
The importance of pupils´self-evaluation for teaching at the 1st level of primary schools
Anotace:
Cílem teoretické části je vysvětlit pojmy hodnocení a sebehodnocení, osvětlit jejich vzájemný vztah, přiblížit jejich formy a typy, zformulovat a nabídnout řešení vybraných problémů hodnocení, popsat předpoklady pro sebehodnocení a jeho postupný rozvoj na prvním stupni základní školy a nastínit jeho význam pro další vývoj člověka. V praktické části diplomové práce zjišťuji pomocí rozhovorů s 24 respondenty …víceAbstract:
The aim of the theoretical part is to explain the expressions of evaluation and self?evaluation and their relationship, to show their forms and kinds, to formulate and offer the solutions to the chosen problems of evaluation, describe the ingredients for self-evaluation and its gradual development at elementary school and outline its importance for further development of a person. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2012
Zveřejnit od: 18. 7. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radek Cvach
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FORMANOVÁ, Vendula. Význam sebehodnocení žáků ve výuce na 1. stupni ZŠ. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.7.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 7. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / NŠ-TV-C
Práce na příbuzné téma
-
Typy a projevy závislostí a jejich vliv na rodinu a přátele
Zuzana Mikolášová -
Vytváření a fungování fikčních skupin mládeže v Rychlých šípech J. Foglara, Harrym Potterovi J. Rowlingové a Domu, ve kterém M. Petrosjanové
Maria Skalkina -
Typy a formy divadelních táborů s cílem tvorby inscenace
Tereza Hrabě -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Nikola Droznová -
Portfolio na 1. stupni základní školy
Nikol Daňková -
Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Tereza Boudová -
Žákovské portfolio v primární edukaci
Veronika Barcuchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses p1twdz p1twdz/2
18. 7. 2012