Vplyv sezónnosti na CR v regionu Dachstein – Bc. Martin Beluský
Bc. Martin Beluský
Bachelor's thesis
Vplyv sezónnosti na CR v regionu Dachstein
Seasonality Influence on Tourism in the Region Dachstein
Anotácia:
Abstrakt BELUSKÝ, Martin. Vplyv sezónnosti na cestovný ruch v regióne Dachstein. [Bakalárska práca] Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 56 strán. Destinácia Schladming – Dachstein patrí k najznámejším a ekonomicky najvýznamnejším zimným športovým strediskám v Rakúskej republike. Avšak už dlhšie nie je tento región, rozkladajúci sa na západe Štajerska „iba“ cieľom účastníkov cestovného ruchu v zimnej …viacAbstract:
Abstract BELUSKÝ, Martin. Seasonality Influence on Tourism in the Region of Dachstein. [Bachelor´s Dissertation] The Institute of Hospitality Management. Prague: 2016. 56 pages. Destination Schladming - Dachstein is one of the most famous and economically most important winter sports resorts in Austria. However, this region, stretching west of Styria, is no longer "only" the destination for tourists …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/16264/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedúci: Ing. Petr Studnička, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BELUSKÝ, Martin. \textit{Vplyv sezónnosti na CR v regionu Dachstein}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/p1yvi9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry
Práce na příbuzné téma
-
ANDALÚZIA - ATRAKTÍVNA DESTINÁCIA PRE CESTOVNÝ RUCH
Andrea Búriová -
Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR
Marek Javorka