Názor studentů pedagogických oborů na inkluzivní vzdělávání – Lenka FRAŇKOVÁ
Lenka FRAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Názor studentů pedagogických oborů na inkluzivní vzdělávání
The opinion of students of educational studies on inclusive educetion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá názorem studentů středních škol na inkluzivní vzdělávání. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmu inkluze a zaměřuje se na poradenská zařízení. Praktická část prezentuje výsledky zjištěné z dotazníků, které vyplnily studenti středních pedagogických škol.Abstract:
The bachelor thesis deals with the opinion of secondary school students on inclusive education. The theoretical part deals with the explanation of the term inclusion and focuses on consulting facilities. The practical part presents the results obtained from the questionnaires completed by students of secondary pedagogical schools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRAŇKOVÁ, Lenka. Názor studentů pedagogických oborů na inkluzivní vzdělávání. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM
Název
Vložil
Vloženo
Práva