Reprezentace žen na titulních stranách časopisu ELLE – Lucie BAJTALONOVÁ
Lucie BAJTALONOVÁ
Bachelor's thesis
Reprezentace žen na titulních stranách časopisu ELLE
Women's representation on the cover of Elle magazine
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reprezentací žen na titulních stranách časopisu ELLE. Využívá k tomu metodu sémiotické analýzy - kvalitativní metodu, která je dlouhodobě využívaná pro zkoumání významu mediálních sdělení. V našem případě ji primárně využíváme pro analýzu vizuálních sdělení. Cílem práce je zachytit, jak jsou reprezentovány ženy na titulních stranách módního časopisu ELLE za první pololetí …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the representation of women on the front pages of ELLE magazine. It uses the method of semiotic analysis, a qualitative method that has been used for a long time to examine the meaning of media messages. In our case, we primarily use it for the analysis of visual messages. The aim of the thesis is to capture how women are represented on the front pages of the fashion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Anna Bílá
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAJTALONOVÁ, Lucie. Reprezentace žen na titulních stranách časopisu ELLE. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Journalism / Journalism
Theses on a related topic
-
Sémiotická analýza titulních stran vybraných časopisů o jídle a vaření
Markéta PLACHÁ -
Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež
Lucie PĚŠKOVÁ -
Interpretace, analýza a žánrové vymezení žurnalistických útvarů v rubrice Periskop v letech 2002 až 2006
Žaneta Ondroušková -
"Krize" mužství? Analýza série článků časopisu Reflex o krizi maskulinity
Markéta HÁJKOVÁ -
Dítě v reklamě časopisů pro ženy. Reprezentace ideálu výchovy dětí v české a zahraniční časopisecké reklamě
Alena Julínková -
Sémiotická analýza vizuální reprezentace mužů a žen na titulních stranách českého tisku
Denisa Filípková -
Série publicistických interview na téma XL móda v České republice pro magazín Elle
Jana Krajčová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights