Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu – Lucie Čajkovičová
Lucie Čajkovičová
Diplomová práce
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Event marketing strategy as part of a marketing mix
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím event marketingových aktivit v marketingovém mixu firmy, jejich plánováním a vyhodnocováním. Cílem práce je na příkladu konkrétního eventu společnosti Philip Morris ukázat plánování a evaluaci v reálné firmě a zjistit, jak tyto aktivity vnímají samotní účastníci. První část práce vychází z odborné literatury, která se zabývá problematikou event marketingu, plánováním …víceAbstract:
This Master‘s thesis deals with the use of event marketing activities in the marketing mix of the company, their planning and evaluation. The aim of the thesis is to describe planning and evaluation of a specific event on the example of Philip Morris and also to find out how visitors perceive these activities. The first part of the work is based on available academic literature that deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81617
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Aneta Kovaříčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81617
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Petr Melíšek -
Komunikační mix vybraného eventu
Petra FILOVÁ -
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Daniel Rosa -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu)
Alica Miklošková -
Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Klára Bastlová -
Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky
Denisa Kraftová -
Marketingový plán konkrétního eventu
Kristýna NOVOTNÁ