Lucie Čajkovičová

Diplomová práce

Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu

Event marketing strategy as part of a marketing mix
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím event marketingových aktivit v marketingovém mixu firmy, jejich plánováním a vyhodnocováním. Cílem práce je na příkladu konkrétního eventu společnosti Philip Morris ukázat plánování a evaluaci v reálné firmě a zjistit, jak tyto aktivity vnímají samotní účastníci. První část práce vychází z odborné literatury, která se zabývá problematikou event marketingu, plánováním …více
Abstract:
This Master‘s thesis deals with the use of event marketing activities in the marketing mix of the company, their planning and evaluation. The aim of the thesis is to describe planning and evaluation of a specific event on the example of Philip Morris and also to find out how visitors perceive these activities. The first part of the work is based on available academic literature that deals with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Aneta Kovaříčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81617