Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s. – Radka GRYGOVÁ
Radka GRYGOVÁ
Bakalářská práce
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.
Anotace:
Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje ve značkové prodejně Telefónica O2 Czech Republic a.s. ve Zlíně. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů podpora prodeje, spotřební chování, typologie spotřebitele, maloobchod a podpora prodeje v maloobchodě. V praktické části analyzuji jednotlivé uskutečněné akce podpory prodeje na konkrétní prodejně, zabývám se aplikací kvantitativního výzkumu …víceAbstract:
The thesis is focused on the use of sales promotion tools in the Telefónica O2 Czech Republic a.s. brand store in Zlín. The theoretical part deals with explanation of concepts of sales promotion, consumer behaviour, consumer typology, retail and sales promotion at retail trade. In the practical part particular undertaken actions supporting the sale at a specific store are analysed and the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
22386
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRYGOVÁ, Radka. \textit{Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/p2cm8j/.
Jak správně citovat práci
GRYGOVÁ, Radka. Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a typologie člověka
Lucie Trlifajova -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Komunikace a typologie člověka
Jana Holíková -
Komunikace a typologie člověka
Barbora Barešová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Komunikace a typologie člověka
Alena Pitašová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Filip Englich -
Komunikace a typologie člověka
Jakub Bareš