Vnímání algoritmů umělé inteligence věkovou skupinou 13–30 let – Petra Vokálová
Petra Vokálová
Master's thesis
Vnímání algoritmů umělé inteligence věkovou skupinou 13–30 let
The perception of artificial intelligence algorithms by 13 - 30 years age group
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vztahem věkové skupiny 13-30 let v České republice k algoritmům, které se ukrývají za uživatelským rozhraním sociálních médií a vyhledávačů a navazující problematice sběru dat a šíření fake news. Na začátku práce je popsán vliv internetu, sociálních médií a nadbytku informací na člověka. Dále jsou stručně popsány vybrané algoritmy a jejich konkrétní účel. V kapitole 4 …viacAbstract:
This diploma thesis is focusing on the topic of the relationship between the age group of 13 – 30 years in the Czech Republic and algorithms hidden behind user interface of social media and related issues such as data collection and dissemination of fake news. First, the influence of the Internet, social media and the excess of information on people is described. Subsequently, selected algorithms and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83046
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedúci: Filip Vencovský
- Oponent: Miroslav Vacura
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83046
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial Intelligence in the Elementals Game
Jozef Vilkolák -
Vnímání rizik umělé inteligence pohledem terror management theory
Daniel Friedrich -
AI Deep Fake Perception: A Critical Comparative Research And Study Design
Jan Svoboda -
Kariéra studentů práv v kontextu rozvoje nástrojů umělé inteligence a související psychologické aspekty: Kvalitativní studie
Jan Wünsch -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Vliv umělé inteligence na vnímání profesní identity
Kryštof Staud -
Vnímání umělé inteligence v marketingové komunikaci
Huong Giang Nguyenová -
Digitální umění na online sociální síti TikTok
Monika Matulíková