The Development of Media in the 20th century – Bc. Rustam Makhmudov
Bc. Rustam Makhmudov
Bakalářská práce
The Development of Media in the 20th century
The Development of Media in the 20th century
Anotace:
Zaměření této práce je zaměřeno na pochopení a zkoumání pozadí vývoje médií 20. století, jeho úvahy, rozdíly v typech masových komunikačních kanálů. Dalším cílem mého výzkumu je zjistit, jaké jsou klíčové rozdíly mezi starými a novými médii. V této práci se budu věnovat historii komunikačních prostředků a jejich vlivu na společnost. Poslední část práce je věnována pochopení role sociálních sítí v moderním …víceAbstract:
The focus of this work is targeted on understanding and researching the background of media development of 20th century, it reasoning, differences in types of mass communication channels. The next aim of my research is to find out what are the key differences between old and new media. In this work I will go through the history of means of communication and its influence on the society. The last part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jr3lb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2021
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
New types of media and its influence on corporate communication
Dominika Kuncová