Návrh marketingové strategie firmy Carpe Diem se zaměřením na spokojenost zákazníků – Bc. Michael Bíza, DiS.
Bc. Michael Bíza, DiS.
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie firmy Carpe Diem se zaměřením na spokojenost zákazníků
Design and marketing strategy of firm Carpe Diem focusing on the customer satisfaction
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na spokojenost zákazníků konkrétní společnosti. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury shrnuty dosavadní poznatky o marketingu. Cílem práce je na základě získaných teoretických poznatků a výsledků z dotazníkového průzkumu navrhnout doporučení pro nakladatelství Carpe Diem. Tato doporučení by měla vést k vyšší úrovni marketingu a tím i k vyšší spokojenosti …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on the customer satisfaction in a particular company. In the theoretical part, the knowledge of marketing is gathered with help of professional literature. The aim of the thesis is to propose a concrete recommendations for the company Carpe Diem, based on acquired theoretical knowledge and on the results of a surfy. These recommendations should reset in higher level of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ywhzd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Tiefenbach
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Kolářová Kolářová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Návrh marketingové strategie firmy
Jan Žilka