Patrik Ptáček
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Anotace:
Cílem této práce s názvem Marketingová strategie podniku je zhodnocení marketingové strategie společnosti CZC.cz a následné zpracování návrhů na zlepšení. První část práce vysvětluje teoretické pojmy, analýzy použité v dalších částech práce. Druhá část je část analytická, kde je představena společnost CZC.cz, její cíle, charakteristika a historie. Jsou zde prezentovány analýzy potřebné pro zhodnocení …víceAbstract:
The objective of this bachelor thesis named Marketing strategy of company is evaluation current marketing strategy of CZC.cz and making suggestions for a better one. The first part of the work consists of basic and general theoretical definitions of concepts and analyses used in future parts of this bachelor thesis. In the second part there is an analytical part of the work where the company is introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber
Název
Vložil
Vloženo
Práva