Ivan Német
Bakalářská práce
Trendy v bankovom marketingu
Trends in the Bank Marketing
Abstract:
NÉMET, Ivan: Trends in the bank marketing. Bachelor thesis. Banking Institute University of Prague, Foreign University Banska Bystrica. Department of finance, acounting and Insurance. Supervisor: Assoc. Prof. Dipl. Ing. Mária Klimiková PhD Year of defense: the 2013th Number of pages: 54 The objective is to analyze and evaluate trends in the Bank Marketing and prediction of the trends. Bachelor's thesis …víceAbstract:
NÉMET Ivan Trendy v bankovom marketingu Bakalárska práca Bankovní institut vysoká škola Praha zahraničná vysoká škola Banská Bystrica Katedra financií účtovníctva a poisťovníctva Vedúci práce Doc Ing Mária Klimiková PhD Rok obhajoby 2013 Počet strán 54 Bakalárska práca, s cieľom analyzovať a zhodnotiť vývoj v bankovom marketingu ako aj predikcia trendov, sa delí na tri časti. Prvá kapitola je zameraná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/e0bn4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Mária Klimiková, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Marketing bankových produktov a služieb
Erika Foltínová -
Marketing bankových produktov a služieb
Erika Báncziová -
Marketing bankových produktov a služieb
Michal Bilka -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Key features of using Direct Marketing in bank sphere
Kambar Akylbayev