Rozbor marketingového mixu se zaměřením na využití rekreačních funkcí lesa v cestovním ruchu – Martin Škoda
Martin Škoda
Bakalářská práce
Rozbor marketingového mixu se zaměřením na využití rekreačních funkcí lesa v cestovním ruchu
Analysis of marketing mix focusing on forest-based recreation and tourism
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro rozhlednu, která se nalézá v Chudenické vrchovině. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu. S důrazem na fakt, že se jedná o analýzu sektoru služeb, nikoliv fyzického produktu, je v práci použit rozšířený model 7P. Ve druhé, praktické, části je charakterizována výše …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is an analysis of contemporary marketing mix and a suggestion of a new mix for an observation tower, which is situated in Chudenická vrchovina. In the first part, there is prepared a theoretical base for the creation of marketing mix. It had been stressed out, that this analysis focuses not on the physical product, but on the service sector, which led to the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKODA, Martin. \textit{Rozbor marketingového mixu se zaměřením na využití rekreačních funkcí lesa v cestovním ruchu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a~dřevařská. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/p3pyfq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Lesnictví / Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Strategie rozvoje rekreačních funkcí organizace Lesy hl. m. Prahy
Jiří Vilímek -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva